Zalimsin Arkadaşlar 2 yaş bebeğim var evden çağrı merkezi elemanı olarak çalışmak zor olur mu? Eşim asla istemiyor kendi alanımdan atanana kadar çalışmamı ama ben para kazanmak istiyorum çünkü bizi çok rahatlatır çalışmam sizcr yapılır mı yoksa zor mu olur
Woody Zalimsin bebekle çok zor olur. Geçen evden çalışan bir arkadaşı aradım. Oglu arkadan “anne meme aç” diyordu. “Sen neyse de, kim arasa bu tarz konuşmalar duyuyor” diyor 😀😀
1kahvee1kiitap Zalimsin bence olur evde program yazıyorum bir şirkete bağlı benimde 2 yaşında bir oğlum var onlarin gelecegi için zorluk cekicez mecbur
Berenkooommm Zalimsin çok zor olur çocukla canım ya evden bişeyler alıp sat bence bende öyle yapıyorum 😊
Zalimsin Woody eşim de çok zor olur hiç bulaşma diyo benim kız konuşamıyor pek ama bağırması çok onun da😃
birfincantuzruhu Zalimsin çok çok çok zorlanirsin heleki kurumsal bi firmaysa ufacık sesi kabul etmezler. 8 yılımı verdim çağrı merkezine şuan eski çalıştığım yerde home office çalışıyor inan arkadaşlarım çok zorlanıyor 🤦♀️ herşey performansını pirimini etkiler. Eğer çocuğuna bakacak biri varsa evet evde çalışmak kolay ama yoksa onunla çok zor. Molan var aşamazsın yemeğin var hiç biseyine yetmiyor vs. vs.
Zalimsin birfincantuzruhu yaa o kadar diyorsun şuan size yazarken bile kızım top oynamak için anne anne diye bağırıyor aslında benim isteğim kızım 4 yaşındayken atanıp ya da özelde çalışmaktı ama eşim yatırım yaptı ve baya para kaybetti çok stres oluyo destek olayım diyorum ama çocukla da çok zor olacak gibi
birfincantuzruhu Zalimsin evet maalesef çağrı merkezi hassas iş maalesef o kadar kıl insan varki ufacık sesten bike şikayet eder falan falan insanla uğraşmak çok zor hele ki telefonda 🤷♀️
Toprak2509 Zalimsin yine çocuga bakacak brini bulman lazım tuvalete gitsen düğmeye basıyorsun çünkü. Belirli molalar var