MeryeminAnnsi
bende de aynı durum vardı, doktoruma açtım konuyu gitmeden. Güldü ve geçti, ne utanması dedi. Olduğun gibi gel, hiç bir şey yapma dedi. Biz neler görüyoruz dedi☺️ Valla öyle gittim, sorunu a olmadı. Sonraları düşününce neden sorun yapmışım diye kendime kızdım, sağlık birinci kural. Temizlik olduktan sonra kıl-tüy sorun değil🍀🙏