Egeannesi1509 Merhaba canım anneler bebeklerinize ilk ne yedirdiniz ek gıdaya geçince? doktor tavsiyesi ile mi yoksa kendiniz mi bir şeyler yaptınız da yedirdiniz ?
Bebek2020_ Egeannesi1509 ben ek gıda dönemi için çok heyecanlıydım bir o kadar da korkuyordum. Annem cesaret verdi. Annemlerdeyken patatesli havuçlu et haşlama yapmıştı içinden patates ve havucu elimle ezip vermem için cesaretlendirdi. 🥰 iyi ki annem var 🥰🌸
Necla61 Egeannesi1509 biz daha yeni başladık 3 gün balkabağı tadım yaptırdım şimdi tatlı patates tattiriyorum bugün 2. Gün olacak😍
Eesay Egeannesi1509 1 tatlı kaşığı ile başladım. Alerji yapabilir dediğim ürünlerde yavaş gittim. Zaten doyumluk değil tadımlık vermek lazım amaç alerji durumuna bakmak olduğu için🌸
Blknss12 Egeannesi1509 doktor başka dedi 6 ay dolmuştu ben de yoğurt mayaladim verdim. Sonra sebzeleri sonra da meyveleri sırası ile mevsimine uygun..