iki_prens_annesi_ Koalamm 6inci aydan beri her gun bi cay kasigi vermeye ozen gosteriyorum istisnalar disinda genelde hep kabvaltisina eklerim
UraSsmom Koalamm Ben 6 aydan itibaren hep üzüm pekmezi verdim 8. ayda keçiboynuzu özü vermeye başladım 9 ay 19 günlük şuan
UraSsmom Koalamm Verilir herhalde ben o zaman üzüm vermiştim yani aslında ebebekteyken int baktım 6 ayda ne verilir diye üzüm yazıyodu onu vermiştim
iki_prens_annesi_ Koalamm keciboynuzu verdim daha faydalıymış her gun kahvaltisina 1 cay kaşığı katıyorum