Birkaç gündür mamayı bıraktık diyebiliriz. 4 5 kere mama veriyorduk günde şuan 1 kez veriyoruz. Ama dün fark ettim ki altını değiştirince hiç işememiş 1 2 kere öyle aldım altını. Bu demek oluyor ki doymuyor. Tekrar mamayı mı arttırcam😒😒 tam unutturmuşken.