10 aylık oğlum var ve gece sürekli amaçsızca uyanıyo ve ağlıyo yatağını istemiyo yatakta olduğunu farkedince kalkıyo gözleri kapalı bi şekilde ağlıyo ayağıma alınca susuyo uyuyo uyuduğumu anlayınca bağırmaya başlıyo delirecem artık uykusuzluktan migrenim le boğuşuyorum. Bu durumu yaşayan çözen anneler var mı gündüz mecbur içeride duruyoruz odası ve odam soğuk ayağımda sallayıp uyutuyorum yatağını istemiyo uykuya hasret kaldım sabah 7 de işe gidecekmiş gibi kalkıyo ve mama sevmeyen bi bebek uyuduğunda içiyo sadece gece çok problemli geçiyor