Anneyimbenanne 2 ay 19 günlük olduk doğumdan beridir dislerimde hassaslik ve güç kaybı olmaya basladi ne yapmam lazım sizce iyi bir diş macunu mu önerirsiniz yoksa doktora mi gitmeliyim Dr. Gitmeyi düşündüm ama emzirdigim için tedavi verirse ilaç kullanmam diye düşündüm dislerimde çürük vs de yok doğumum normal oldu bu arada
Thesra Anneyimbenanne Doktora muane olmanız daha sağlıklı bir sonuç almanıza sebep olucaktır geçmiş olsun💐
Nekwa Anneyimbenanne öncelikle kan tahlili degerlerine baktir cok gerekirse kalsiyum verirler zaten ama herkeste oluyo. Sonra disciye Günde 2 bardak sut 1 kase yogurt mutlaka ye Sensodyn naneli sabah aksam fircalaa ben böyle astim o sorunu
03saliha06 Anneyimbenanne tabikide doktora git yani ilac verirsede emzirdiğinizi söylersiniz ona göre ilac verir bende gittim antibiyotik yazıcaktı emzirdiğimi söyledim başka bir ilac yazdı ve süte gecmediğini söyledi bide yogurt süt peynir falan ye canım bebek bütün vitaminini aldığı için oluyor doğumdn sonra doktorun vitamin ilacı vermedimi
Anneyimbenanne 03saliha06 yok canım vermedi vitamin ama aile hekimliğimligi decavit verdi ben kullanmadım kilo aldırdığı için 😒
Emelsoydemir Canim bende normel dogum yapdim ikinmakdan dilerim hep agridi dogumdan sinra disciye gttim yirmilik dislerin 2 si cekildi simdi kanal tedavi olcam ilac vermiyorlar disciye git mutlaka 2 saat bebegini emzirmiyorsun bilgin olsun