Alp20 Awent ultra air emzik kullanıyoruz. 6 18 e geçeceğiz. Ne zamandır hem mağazalara hem internet sitelerine bakıyorum yok bilinmedik bebek sitelerinde bile tükendi stokta yok diyor. Bilgisi olan yada bulan var mı ?
snyck Alp20 ultra soft alanını aliyorum ben Kolay buluyorum doğar doğmaz da kabul etmişti 22 aylık hala emiyor
89Kbr DamlaBade 0-6 ay genelde var 6-18 yok… Niye yok onu da bilmiyorum ya… sıkıntı var işte üretsenize Allah’ın Philips’i…
Alp20 DamlaBade 0 6 var evet ama 6 18 yok mağazada sadece pembe vardı 6 18 de onu alayım diye bile düşündüm ama bariz pembe olunca vazgeçtim 😂
Alp20 89Kbr bende onu anlamıyorum neden üretim yok , olan sitelerde ellerindeki stoklardan büyük ihtimalle ki fiyatlarından belli. Mecbur kalınınca alınacak nasıl olsa biliyor fırsatçılar.
Alp20 UraSsmom öyle bişey yaparsa benim oğlan huniyi giyer gezerim sanırım en büyük kurtarıcım emzik 😊
Cansumommy Alp20 daha dün geldi bana kargodan. 4 tane aldım. hepsi burada dan aldım. ve satıcısı jokerbaby idi. Philips avent ultra emzik 6-18 diye yazın google ye. hepsi burada sayfasını tıklayın gelen sayfalardan var orda.
Cansumommy Eminerd iyi bakın air de var ama hep pembe. benim kızım olduğu için pembe aldım ama bayan sanırım erkek bebek için arıyor. evet mavi air yok muş🙄
snyck Alp20 air de hava alması için delikler var galiba soft daha yumuşak memede yumuşak ezikte yumusak anne memesine daha benzer diyorlardi
nikimikedi7 Alp20 air’le soft’un ucu birebir aynı. Biz aynı anda ikisini de kullanıyorduk. Sadece kenarları farklı.
Yasemin_06 Alp20 ultra ile air arasinda bi fark yok cnm sadece kenarindaki delikler varya sptftta 4 delik airde 2 delik var hava akisi hada fazla softta fark bu hani hava almayip yuzu isilikolur vs diye ama fark emzik uclarinda ikiside kullanilabilir ayni zamanda bide air leri var bunlarin onunda tek farki gece karanlik disinin parliyor olmasi hepsi ayni uca sahip 🤗
UraSsmom Alp20 Ben huniyü giydim geziyorum valla almıyo, 5 aylıkken filan pek aramamaya başlamıştı zaten ben yine de aldım 6 18 aylık olanı belki söndürürüm diye eline alıp oynuyo sadece nadiren, genelde eliyle itiyo
Alp20 Cansumommy evet hepsi pembe mağazalarda olan 6 18 lerde pembe ama benim oğlum var o yüzden almadım. Mavi neden yok anlamıyorum 🤷🏼♀️
Alp20 Tatlisim29 benimki oğlan canım ya ondan pembe almıyorum mor falan olsa alacam da pembe çok pembe 😂