1Anne_ Alperim Bepanthol dene biz Dalin pişik kremi kullanıyoruz bı sıkıntı olmadı düzenli olarak kullanıyorz
Zehraisa Alperim Dogdugundan beri sudocrem kullaniyoruz.Cok faydasın gördük.İslak mendil kullanmamaya ozen gösterin Her alt acmada yikayip.Biraz havalandirin.Sudocrem sürün insAllah gecicektir.💙
ozge28 Alperim sudocrem cok iyi ben onu kullanıyorum yada hakiki zeytinyagida surebilirsinizz makyaj temizleme pamuguylaa oda cok iyi geliyor
Aysemme ozge28 sudocrem pişik olmasını engelliyor diye biliyorum ben kullanırken bebek yine de pişik oldu . Hakiki zeytinyağını ısıtıp soğuyunca sürmek daha iyiymiş .
Muge1 Alperim benim de 7 aylik bebişim pişik oldu tüm kremleri denedim nerdeyse ama kantaron yağı sürdüm geçirdi.
Alperim Seyhan06 bende her bez degisiminde makat bölgesinde oluşan yaralar için kullandım hametani geçmedi sonradan pişik oldu
Tugbakivanc Alperim mustela kullanıyorum pahalı gibi görünebilir ama yoğun kıvamı var 100luk tüp 6 ay gider. Ayrıca kantaron yağı pisigi çok daha hızlı geçiriyor.
birminikdev Alperim Pudra bebek için zaten çok zararlı. Kantaron ya da zeytinyağı deneyin fayda edecektir. Daha da geçmezse doktora götürün hametan ve verir muhtemelen
balkupum9 Alperim pudra özellikle kız bebeklerde tavsiye edilmiyor bi okumanı tavsiye ederim bende çok kullanırdım. Eğer bulabilirsen organik kantaron yağı çok iyi geliyor
Zeynep3000 Alperim zeytin yağı Bi çay bardağı kadar ısıtın ocakta kizgin olsun biraz ocağı kapatıp yarım mum atın içine vazelin gibi Bi krem olacak onu sürün Bi kere surmede bile farkedecektir
Seyhan06 Alperim bizede hemşire önermişti ben çocuklarımı hep onla büyüttüm dedi bizimde çok kötü pişik olmuştu onla geçirdik