Canım bence kırkı çıkana kadar hatta 1 buçuk aylık olana kadar herkes yaşamıştır bu durumu. Benim naçizane tavsiyem emzirmek için ⅔ saati beklememen. Ben bütün işimi gücümü bırakıp bazen 15 dakikaya bir emziriyordum. O şekilde ilerlersen mutlaka memeni alacaktır. Ben 1 hafta net ne doyduğunu bildim ne doymadığını, sabah akşam durmaksızın teklif ettim. 1 hafta bak hiç abartmıyorum bas bas ağladı. Hep kendime güvendim, kaynanam başımda mama ver dedi, hayır dedim. Başka seçeneğindeki olmadığını bilirse alır dedim. Çok şükür 1 kez bile ağzına mama almadı. Şuan 3 ay 12 günlük doğum kilosunun 2 katına çıktı bile. Sarılık nedir onu da görmedim. Ben hala 2 saate bir emziriyorum doktorlar 3 saat diyor ama acıkıyor ağlıyor dayanamıyorum bende 😂🤦🏻♀️ Benim kız da ana kucağında durmuyordu. 2 aylık oldu, eline bir şey verdiğimde bilinçsizce tutmaya başladı falan o zaman durdu oyalandı. Ama imkanı yoktu senin de dediğin gibi. Ya kucakta zıplıyordum ya da beşikte sallıyorduk. Bunlar hep geçecek çok rahatlayacaksın, yeter ki sabret. 🙏🏻