Olric11 benim oğlum da 5. Ayda başladı memeyi reddetmeye çığlık çığlığa kalıyor hem mama hem meme gidiyorduk sütüm çoğalsın diye yapmadığım şey kalmadı sırf emsin mamayı bırakayım diye şimdi tam çoğaldı akıyor bile ama o emmek istemiyor mama diye diretiyor mamadan sonra uyumak için emiyor bazen Onuda istemiyor iki gündür sinirden oturup ağlıyorum emsin 6 ayına kadar ne kadar emerse onun için o kadar iyi ama inatla almıyor 5+12 oldu iki gündür bu sıkıntı inşallah atlatırda emmeye devam eder