Meryemmemis bende ayni durumdayım , ilk zamanlar tutmadı sağdım. Sütüm akarken hep ,çevredeki o çok bilmişler sütun yok diyordular körler ’di sanki ,sinirlenirdim o yüzden, şimdi de azaldı iyice atak haftası emzir diyor herkez yok diyorum var diyorlar millet de bir garip , ve ben hariç herkez çocuğuma müdahale ediyor kırmak istemiyorum ama az kaldı iyi patlayacam çok biliyorlar ya zaten psikolojimiz bünye yorgun boş boş insanların laflariyla ugrasiyoruz . Bende pes ettim canım nerdeyse tutmuyor ve artık çevredekileri takmayacam bildiğimi yapacam sende öyle yap ,çocuğun sağlıklı ise cok şükür ama var onu ver ben öyle yapıyorum