Asya03 normal anam normal aman diyim emzirmene bak ben de sütüm yetmiyo mu korlusuyla dayadım mamayı çocuğa sonra noşdu 5 aylık olmadan emmeyi bıraktı şimdi hep mama mama mama o kadar üzülüyorumki aslında doktorlar bangır bangır bağırıyolar bebek emdikçe göğüs bebeğe göre süt salgılıyomuş yetmiyo diye biley yok diyolar sık sık emzir. Günde 1 kere kaka yapması da gayet normal hiç endişelenme