Aselbusraa Sibell777 baska saglık ocagına danısın lütfen…hatta ası kartınız varsa gösterin orda zaten asıların hanhi ay oldugunu gösterir
nslhn_D Sibell777 başka sağlık ocağında yapmazlar kaydınız olmadığı için ama hastanede belki yaparlar bi sorun bende tam bilmiyorum