Merhabalar doğum yapalı 6. Gün oldu kordon sarkması nedeniyle 8 cm açıklığa rağmen sezeryana acil alındım. Bebeğim oksijensiz kalmış 3 gün soğutma-ısıtma işlemi yapıldı ve bitti bugunde doktor solunumu yetersiz şuan entübe diyor beslenmesi damar yolundan bana bi çıkış yolu gösterin dostlar hiç göremedim bebeğimi göstermiyorlar bile başına gelen varmı durum nasıl ilerliyor ?