Esila15 Asel17 bizde dün bitirdik 5. Ayımızı . Sadece mama ilke besleniyor . Doktorumuz tadımlık başlayabiliriz . Yoğurtla başlayın dedi. Bende yaptım bugün yedircem inşallah