Daha önce post açmıştım bebeğim kabız oldu diye. Armut ve suyundan verdim, zeytinyağı verdim, bol su içirdim ama düzelmedi ve artık bebeğim ağlayarak ıkınma raddesine geldi 😏 Hastaneye gidicez, lavman yaparlar mı? Yaparlarsa bu kabızlık devam ediyo mu yine?