MinnakDefnem Kızlar merhaba. 37 günlük bebeğim çok öksürüyor. Ateşi yok. Geniz akıntısı var. Dün acile gittik serum fizyolojik verdi doktor. Öksürüğü ilaç vermeden hafifletmenin bi yolu var mı??
Atlas MinnakDefnem bizimkide o zmanlar oksuruyordu doktorlar kucuk diye bisey yapmiyolar sonra tabi ilerliyince bide kucuk oldugundan dolayi 40 gunluktu direk yatis vermislerdi allah sifa versin insallah gecer 🙏simdi 9 aylik
Acemi_ogretmen_annee Birçok yöntem var fakat bebeğiniz çok küçük ilk 3 ay çok önemli ilaç kullanmak gerekebilir ilerlemesin dikkat edin şuan yapabileceğiniz tek şey bol bol emzirmek emziriyor iseniz ve burnunu açık tutmak. Aspiratörle kuru çekmeyin dokusuna zarar verebilirsiniz eczaneden serum suyu alıp şırınga ile 1 cc - 1 cc sıkıp öyle çekin gerekirse aspiratörle odanızın nemine dikkat edinn aşırı sıcak hava da kurutabilir burnunu. Yatarken eğimli yatırın reflü yatağınız var ise daha iyi olur geçmiş olsun
Cagla Canım sana tavsiye vereym bnmkide 2 aylk smdi ama öksürüğü vardı geçti burnuda hafifliyo sadece gece kapaniyo odanin neminden dolayi ama bu dediklermi yapinca aciliyo hemen. Tencerede suyu kaynat o kaynarken buharina 1-2 dk tut ondan sonra serum fizyolojik sık burnuna aspiratörle çek. Daha sonra havluyu ütüyle ısıt sırtına ve göğsüne koy. Basucunada sogan koy 4 e böl. Buhari sabahla aksam yap diger dediklerimide her 4 saatte bi yap. Insallah bi an önce geçer.