Merhaba hanımlar 2ay 15 günlük kızım var doğduğundan beri gaz problemiyle uğraşıyorum kendisi kaka yapamıyordu acildeydik her hafta ama iki gündür sabahları 4 te başlayıp 7ye kadar süren ağlamayla birlikte kaka yapmaya başladı çocuğum resmen morarıyor ağlamaktan ıkınmaktan helak oluyor kakası hafif yeşil pütürcükler var içinde ve çok sulu nedendir acaba?
Doktora gitmiştim kaka yapamıyor diye popo deliği yukarda gibi dedi ama emin değilim Ankara yada ist gitmemi söyledi bende bartındayım havalar çok kötü pandemi de mağlum şimdi kaka yapıyor ama çok zorlanıyor varmı böyle bişi yaşayan zaten gazla başım belada şimdi bu ne yapıcam şaşırdım