Ozdemm çok geçmiş olsun İnşAllah korona değilsinizdir ama oğlunuzda belirti olursa mutlaka doktora gidin çünkü bizim bir akraba eşiyle birlikte korona oldular o zaman bebekleri 11 aylık falandı maalesef ona da bulaştı ve inatçı yüksek ateş, öksürük,
halsizlik yaptı bebekte, düşün çocuk düz yürüyemiyordu kafası düşüp duruyordu. Maalesef bebeklere ve çocuklara da bulaşıyor. Sen sık sık emzir, emzirmeden önce ve sonra ellerini yıka, evi mümkün olduğunca havalandır, C ve özellikle D vitamini almaya dikkat et.