Kızlar merhaba 11 aylık bir oğlum var doğduğundan beri hep uyku problemi olan bir çocuktu başta gaz kolik Daha sonrasında ataklar dişler derken Hep uykusuz bir 11 ay geçirdik ama şu son 2 aydır gece uykular o kadar düzensiz ki yani ne yaptıysam düzene sokamıyorum hiçbir şekilde uyumuyor her 15-20 dakikaya bir kalkıp emmek istiyor ya da ağlıyor Ne yapacağım bilmiyorum gerçekten uykusuzluktan perişan olmuş durumdayım bu durum düzelecekmi yaşayan var mı ya da hep böyle mi devam edecek zaten Gün içinde sürekli eziyet eden bir çocuk ne yapacağımı şaşırıyorum artık hiçbir şey yapasım gelmiyor resmen hayattan soğumuş durumdayım lütfen bana yardım edin