Mine12 Biz dogduklari günden göbeği dusecene kadar her gün sprey formunda bir solüsyon ile temizledik ,bir haftalikken düştü kendi kendinea iltihap kaptiysa ,siz hiç bir kudahake yapmadan doktora götürmeniz fayda sağlar çünkü onlar yakma gibi bir işlem yapıp kolayca bu sorunu çözüyorlar