Yesimtzn Gece yataginin basucuna yarim sogan (varsa birkac da karanfil batirin ama sart degil, ev kokmasin diye bu). Ben bir arkadasin onerisiyle, cok da inanmayarak denemistim. O gece ilk kez -neredeyse- deliksiz uyumustu. Tabi serum fizyolijik kullanmaya devam etmistim ayni sekilde. Sogan da gece boyunca burnunu acik tutmustu.