Merhaba arkadaslar bir yasimiza girdik yedinci ayda anne sutunu birakip mamayla devan ettik artik doktorumuz ve ebemiz inek sutunu kullanabilicegimi icerebilicegimi soyledi fakat iki gundur deniyorim olmuyor ne yaptımsa sizler nasil geçtiniz ne yollar izlediniz bu konuda yardimlarinizi bekliyorum 🙏 yoğurtunu kendim yapıyorum onda sikinti yok altinci aydan beri yiyor..