Merhaba anneler.Kızım dünden beri rahatsız.Devamlı değil ara sıra öksürüyor.Bu gece de nefes alıp berişinde boğazı hırıltılıydı.Normalde 1,2 gün arayla kaka yapan benek 3 gündür her gün kaka yapıyor.dün de kakasında mukus vardı.Ateşi yok ama.Doktora söyledim bağırsakları için ilaç dedi yalnız.Ama artık hırıltı beni çok korkuttu.İlk defadır hastalanıyor ve sanki ona kötülük yapmışım,bir şey olucak diye hissediyorum.Evde ne yapa bilirim?Öksürük için ayva cekirdeği kullanan oldu mu?