duygu00 Balkizim bende de varda hiç işe yaramıyor bende bide atak geldi mi kokuya da duyarlı oluyorum kokusu bile mahvediyor beni
duygu00 Zekimurendebizigorecekmi Almanya’ya yeni geldim burların düzenini çok bilmiyorum ama öğrenip gitmem lazım sanırım belki dediğiniz gibi bir ilaç vardır
duygu00 27__ yok gittim zaten onlarda migren gibi gözüküyor başka bir bulgu yok dediler mr tomografi herşey yaptırdım
duygu00 Mina_momy yapıyorum da geçmiyor benim hafif hissettiğimde hemen yapıyorum ama nafile hergün duş alıyorum saçlarım kirlenmesin diye saçlarım kirlendiğinde bile ağrıyor başım