Kızlar Siemens bulaşık makinesi kullanıyorum ama arızalanıp duruyor kaç kere yaptırdık yine aynı maalesef. Makinelerinden memnun olan arkadaşlar marka model yazabilir mi lütfen. Bu kullandığım makinede en kısa program 1 buçuk saatti. Daha kısa programları olan makineleriniz varsa paylaşır mısınız lütfen ( Vestel’de tanıdığımız olduğu için ödeme daha kolay olucak yani Vestel olursa daha iyi olur )