Benim oğlum da ek gidadan dolayi sürekli kabiz oluyor , cok zorlanıyor.Ben kayısı suyu veriyorum , kimyon çayı veriyorum 3_4 çay kaşığı , yulaf lapasi yapıyorum (bağırsakları çok güzel çalıştırıyor ) ve en önemlisi günlük 100 ml kadar su icirmeniz.yani kendi oğlum da benim düşüncem suyu çok icmemesinden.neticede vücudu Katı gıdaya Henuz alışık değil. Bu arada poposun da pisik varmı? Oğlumun sanırım kabizliktan kıpkırmızı ve bir kaç sivilce var.Acaba dışten mi? Diyorum hepsi denk gelmiş durum da 😢😢 (bende burada bekleyin de belki farklı çözümleri olanda olur )