Daha önce 2 aylıkken 2 ay meme reddi yasamıştık tazyik olması ve az emzik emme sebebiyle ve aştık pes etmedim mamada vermedim hiç . Ve sol gögus ucum azdı ondanda onu emmiyodu ama artık emiyo
Emzik kullanmadık şu an sag gögsumu emmek istemiyo öğürüyo . Solu emiyo ama onada öğürüyo biraz ayagımda sallıyorum sonra onu emiyo ama sagı almıyo anca soku emiyo uykuluyken.
- Ayda atak yok su an neden böyle bişey gelir ki başa 😢 birkaç sabahtır pekmzi sulandırıp biberonla içiriyodym oda içiyı denmez 2-3 kez cekiyı baska emmiyo onuda ona alıştı desem