Anneler merhaba Bugün 6 günlük olduk ve rutin kontrolümüz vardı hastaneye giderken ve hastane içinde üşüttük galiba bebeğim hapşırınca burnundan yeşil sümük geliyor doktora serum yazdırdım burnuna 4 şer defa sıktım ama aspiratörle çekemedim korktum lütfen yardım edin nasıl iyileşir bebeğim