Busrayolcu sorularınızın cevabını bilemiyorum ama emzirme hakkında bir iki şey söylemek isterim. benim kızım da atıştırmacı bir bebekti yani çok sık ve az emiyordu dolayısıyla önsütü alıp bırakıyordu son ve yağlı süte geçmiyordu. kilo alımı az oluyordu ve gaz sorunu oluyordu. ben de emdiği her saati not ettim kabaca ne kadar sürede acıktığınu saptadım. o saat gelmeden sütümü sağmaya başlıyordum bebek emmek isteyene kadar büyük ölçüde önsütü boşaltıyordum bebeğe yağlı olan kalıyordu