Minikcasper01 Kızlar sakaryada olan Adatıp hastanesinde çocuk doktoru tavsiyeniz var mı ? İyi duyduğunuz ya da gidip memnun kaldığınız?
Tzafrak Minikcasper01 geçen gün ben de aynı postu açtım.kimse cevap vermedi😃sonra arkadaşıma sordum arzu hanım varmış iyiymiş,bu kadar bildiğim 🤷🏻♀️