3 aylik oglum sadece mama yiyor bugun her mama yediginde yutmak da zorlandi zorla agzina tikarmisim gibi geri birakti biberonun ucunu hep gazi vardir dedim cikmadi gaz once ki yediklerinde cikarmisti gazini fazlasini bile kusmustu hatta. Grip oldu gecenlerde bogaz enfeksiyonu gecirdik hava antiyotik falan kullandik acaba yine bogazlari ile ilgili sorun olabilir mi 🤦🏻♀️ yoksa bu sekil mama yememe sorunu ile karsilasip sorunu baska birsey oldugunu dusunen annelerimiz