Egeninannesi123 canım eğer bebeğim gögsünden içebiliyorsa sağım yapıp biberonla vereceğine her istediğinde bebeğini gögsüne alıp emzirmeye çalış, sütün de ilk zamanlar için gayet normal bir seviyede gün geçtikçe artıyor zaten. Sen emzirdikten sonra da Bi 30 cc lik mama ver içebildiği kadarını içer. İlk günler hepimiz aynı sorunları yaşadık hiç endişelenme ben de bebeğime sırf sarılık olmasın diye mama vermiştim çok şükür olmadı da şimdi ise sadece hamd olsun anne sütü alıyor. Demem o ki şimdi mama alıyor die mamaya alışma korkma sen hep gögsüne al bebeğini emzirmeye çabala birkaç güne artacaktır sütlerin, yemene içmeme su tüketimine ve uyumaya çok dikkat et de canım boşşaşacaktır sütlerin