Hanımlar gün içinde abdest aldığım zaman daha banyonun kapısındayken affedersiniz küçük abdestim tekrar geliyor gibi his geliyor gidiyorum bı damla bişey tek abdestle iki namaz kilmamisimdir şimdiye kadar gece yatarken 5 defa kalktığım günleri bilirim yani tuvalete gidiyorum biliyorum bişey yok ama geliyormuş gibi hissiyatı uyumama bile izin vermiyor acaba öyle hissettiğimde gidip namaz kilsam oluyormu çünkü elimde olan birşey degil