Sen Ben 2.5 aylık bebeğimle birlikte yakalanmıştım maalesef ilk 3 gün anlamadım sadece ciğerlerimde bi gıdıklanma öksür halsizlik yorgunluk ve baş ağrısı vardı üşüttüm sandım bulaştıran şahısın pozitifin olduğunu öğrenince test verdim pozitifti akşamına fenalaştım zaten koku taç kaybı kemik ağrısı eklem dökülmesi derken günden güne fenalaştım emziren anne olduğumdan ilaç kullanmayı red ettim çünkü bebeğimde pozitifti ve onun en çok süte ihtiyacı vardı hiç öyle grip gibi geçirmedim günlerce 40 derece ateşle halüsinasyon görerek yanarak donarak geçirdim mide bulantısı istiğfar asla bişey yiyip içememek hatta kanlı tükürük burun akıntısı tam 14 gün sürdü olan herkesin Allah yardımcısı olsun geçirmeyen bilemez bazı insanlara şaka gibi geliyor maalesef 😔###