3ay 7günlüğüz, normalde her akşam 9da uyanır 3gibi tekrar uyanır emer geri uyurdu 6-7 gibi tekrar kalkardı. Bende alarm kurmuyorum o yüzden artık dün gece hiç uyanmadan uyumuş sabah 6da emmek için kalktı. Biraz tedirgin oldum, doktor beslemek için uyandırma artık diyo ama 9saat aç kalabilir mi? Sizin nasıl düzenleriniz