Miran11 Mamayı ısıtırsam bir sıkıntı olur mu acaba vitamin değerini kaybeder mi su yerine bu mamayı kullanmayı düşünüyorum çorbalarına yemeklerine oğlum tek içmiyor çünkü
Nesso Miran11 ben normalde vermeden ılıtıyorum onu sıcak suda bekletip zaten yanlış hatırlamıyosam ılıtabilirsinizde yazıyo şişenin üstünde ama başka besinlerle falan bilemedim