Bebeğim 2aylık resmen 24saatin 20saatini kucak istiyor.uyurken bile uzaklaşırsan uyanıp ağlıyor hep kucakda pışpışlanmak istiyor cooox zorlanıyorum hiç bir iş yapamıyorum yemeğimi bile ayakta ninni söylerken oğlumu pışpışlarken yiye biliyorum.aranızda kucak bağımlısı olan bebeğini eğitimle normalleştiren oldumu???