Kizlar merhaba. Bebegim 3 buçuk aylık kilo alımı cok yavas idrar yolu enfeksiyonu gecirdi 2 kez haftalik kilo takibi yapıyor doktorumuz her seyi denedik mamaya da geçtik ama bir türlü kilo almiyor. En son gittigimizde fantomalt mama verdi gunde 2 kere mamasina bir olcek karıştır ver dedi. Araştırdm da genelde 6 ay öncesine önerilmiyor. Daha once kullanan var mı acaba etkisi olur mu ya da herhangi bir yan etkisi?