MotherQueen Valla neresinin ağrıdığını anlamıyorum ama bi yeri ayrıyosa genelde inler tarzda ağlıyor kaşları kızarıyor ve calpol verince neşeleniyor
Oyku123 MotherQueen su calpolu bulanlar dan allah razi olsun 😂 herseye iyi geliyor agriya dise atese huzursuzluga 😊
Miniminiprens melikeeomeer normalden daha çok yatmak istiyorsa kaşlarını çatarak bakıyorsa anlıyorum ki ya baş ya diş sıkıntısı. Bilaç kez öyle oldu deneme amaçlı calpol verdim düzelme olmuştu. Şimdi yine öyle hareket sezersem ağrı kesici veriyorum
MotherQueen Oyku123 aynen bi colpol bi parol zaten 😁😅(parol bir işe yaramada emzirme döneminde mecbur)
Ysfygz Canım, elini sürekli başına götüruyorsa, başını sağa sola durmadan veriyorsa olabilir ama karıştırma ki bazen kulak ağrısi olan bebeklerde elini başına götürür.bir de şakaklarina bak kızarıklık veya şişkinlik var mı diye. Bildiklerim bu kadar 😊
Hohomoromu melikeeomeer bebeklerin herhangi bi sağlık sorunu yoksa bazilarnn agridigini düşünmüyorum bizler.gibi arada onlarn başı ağrımaz yani Allah korusun deidgm gibi herhangi bir sorun yoksa ağrımaz olurda ağrıyorsa ağlar zaten inşallah agrimazlar
melikeeomeer Hohomoromu inşallah ağrımaz tabi de yani onlarda insan ben başlarının ağrıya bileceğini düşünüyorum