Merhaba anneler oğlumu doktora muayene ye götürdük ve neden senin ağzın açık burnun mu tıkalı bakayım dedi ve serum fizyolojik verdi günde 4 kere sıkıyoruz ama hala ağzı açık duruyor nefes mi alamıyor acaba diyorum ama emerken öyle değil bakıyorum nefes alıyor veriyor burnu ile temizliğini de çok iyi yapıyorum doğduğundan beri anlamadım ben bu işten bir şey yaşayan ya da bilgisi olan yazabilir mi ?