Ya kızlar kolik bir bebek olduğunu söylemiştim daha önce belki hatırlayan vardır o yüzden sürekli mememde durmak istiyor emmek.istiyor neyse bu aralar biraz azaldı bu durum uyuyor uyaniyor emiyor snra braz oynuyor yoruluyor yine uyuyor ama akşamları emziriyorum ve sürekli ağlıyor goguslerimi bos gibi hissediyorum yumuşak oluyor , emziryorum susmuyor 30mlde olsa mama veriyorum sanki ben hiç emmemis benden hiç sut gelmemis gibi mamayida yiyor , acaba yanlsmi düşünüyorum ?yada sürekli emzirmekte bir iki saat arayla goguslerimmi dinlenemiyor anlamıyorum ?