mutlukirmizibalon5 bende uyku eğitimi verecektim bende iyi şeyler okumadım vazgeçtim bukadar agltilarak uyutulmamali bence kendini yanlız hisseder birikilmis hisseder bence ama ben şöyle yaptım ağladığı da kucağıma alıyordum susuyordu bende ağlayınca kucağıma aldım sevdim geri yatırdım ağladı sevdim geri yatırdım sonra mizmizlandi poposuna vurarak kısık sesle konuşmaya başladım