YagmurBilek benim oğlumda öyle maşallah yemesi öyle güzelki 8.5 aylık emiyor da. Ama kilosu çok değil. Saniye yerinde durmaz eli dursa ayağı durmuyor kıpır kıpır kucakta tutamazsın kayıp gider elinin altından. Bana ve doktora göre normal millete göre az. Ama az önce bi post gördüm 2 aylık 8 kilo olan bebeler mi ararsın 6 aylık 11 kilo olan bebeler mi ? Bende artık bu kadar güzel yemeye de kilo almıyorsa dert etmiyorum ben sağlıklı besliyorum o almıyor napim