mrstucii06 doktor zaten liste gibi bişeyveriyoe genelde . 5. Ayda baslıcaksanız eğer (biz 5te basladık dr dedi) tadım olduğu için günde bir kez verdik. 1. Gün 1 cay kasıgı 2. Gün 1 tatlı kasıgı 3. Gün 1 yemek kasıgı. Sonra baska seye gectim aynı sekilde. Ayına uygun mevsim sebzelerini tattır , yoğurt tattır. Sonra meyveye gecebilirsin. İlk meyve verirsen tatlıya alısır sebzeyi sevmeyebilir. O yuzden önce sebze. Sebzeleri buharda yada suda pişir zeytinyağ ekle cam rendede ez öyle tattır. Tadabilcekleri bitince ikili karısım yapabilirsin. İrmikile tam buğday unu ile muhallebiler deneyebilirsin corbalar yapabilrsin. 7. Ayda yumurta sarısına baslattj dr bize. Sonra karısık ez ver mama olarak dedi sevmedi benimki. Bende elle tek tek tattırdm yedirdim öylr alıstı . Peynir yumurta sarısı vs yedi . Kasık mamada verdm yanında o sekilde . Zamanla tattıkca cesidin artcak rahatlıcan. Hep tek öğün . 7. Ayda 2 öğüne gectik 8. Ayda sonra 3 öğüne gectik biz