Oğlum 17 aylık, memede uyuyan gece uyandığında meme vermeden tekrar uykuya geçmeyen bi çocuk.. Doktorumuz gece beslenmesini kesmemizi önerdi ama memede uyuyan bi çocuk için böyle Bisey mucize gibi geliyor bana. Ben aslında memeyi tamamen bırakmam istiyorum ama bi yandan sevdiği biseyi elinden almak acımasız geliyor 🤦♀️ benimle aynı durumda olan anneler önerilerinize ihtiyacım var…