Merhaba, bebegım 3ay 5gunluk hırıltısı var yaklaşık bır buçuk aydık doktoru petegın yanında çok besıgı yakın olmasın ondandır dedı. Merhem verdı burnuna ama geçmedi ya hırıltısı bende tedırgın oluyorum aynı zamanda çok az öksürüğü var sizce nedendir? Yaşayan var mı? Öksürük günde ıkı günde bır falan oluyor