Kızım 13 aylık 4 gün önce ateşi çıkmaya başladı. Önce 37 lerde seyretti. Sonra 38,5 u geçti. Vücudunda kırmızı döküntüler çıktı. Acile gittik. Yatış verildi 2 gece hastanede yattık. 1 yaş aşılarından su çiçeği kızımda reaksiyon yaratmış. Ufak çaplı bi su çiçeği yaşadık yani. Şuan iyi çok şükür 🙌🏽 döküntüler geçti, ateş bitti. İyi gözlemleyin ateş önemli. 38,5 dan önce ilaç verilmesini tavsiye etmiyor bizim dr umuz. Bağışıklığı güçlenmesi adına. Ama ben çok korkuyorum 😨 ve 38 i geçince direk veriyorum ateş düşürücü 🤷🏽♀️