Kızlar oğlum 6 buçuk aylık 4 aylıkken alt dişlerini çıkardı 20 gün öncede üst disinin yanındakini çıkardı 5 gün öncede üst disinin . Yanındakini çıkardı şimdide alt dışının yanındaki beyazlanmış o çıkacak galiba çok erken degilmi ya yaşını doldurmadan hepsi çıkacak galiba 😊 sevinsemmi uzulsemmi bilemedim